طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی یکی از اقداماتی است که دانش آموزان را برای شرکت در کنکور آماده می کند. درصد پاسخگویی به این درس تاثیر بسزایی در رتبه فرد خواهد داشت؛ مخصوصا برای کنکور ریاضی و تجربی، می توانید حساب ویژه ای روی امتیاز این درس باز کنید. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی به شما کمک می کند تا بتوانید درصد بالایی از سوالات مربوط به ریاضی در کنکور را به خوبی پاسخ داده و به این ترتیب رتبه دلخواه در کنکور را به دست آورید.

در مجموعه تدریس خصوصی ریاضی کنکور رشته های ریاضی، تجربی و انسانی به ساده ترین شکل ممکن و توسط اساتید مجرب در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد، با شرکت در این کلاس ها شانس قبولی خود در کنکور امسال به بالاترین حد ممکن برسانید.

 

تدریس خصوصی ریاضی کنکوری

با توجه به این که سالانه تعداد داوطلبان شرکت در کنکور افزایش پیدا می کنند، با شرکت در کلاس های کنکوری می توانید در صد قبولی خود را افزایش بدهید. ریاضی یکی از تاثیرگذارترین درس های کنکور است که پاسخ به هر تست آن می تواند آینده بهتری را برای شما رقم بزند.

 

تدریس خصوصی ریاضی دهم

یادگیری ریاضی پایه دهم در تمام رشته ها از اهمیت زیادی برخوردار است، اما بدون شک نحوه آموزش آن تاثیر بسزایی در یادگیری افراد دارد. در این کلاس ها، مباحث مورد آموزش بر اساس اولویت تعداد سوالات در کنکور دسته بندی می شود و برای هر رشته آموزش های متفاوتی به شکل زیر در نظر گرفته شده است:

سرفصل درس ریاضی در رشته های ریاضی و تجربی: تابع درجه دو، آمار و احتمال، مثلثات، معادلات و نامعادلات، قدر مطلق، تعیین علامت

سرفصل درس ریاضی در رشته انسانی: مفهوم توابع، کار با داده های آماری، ضابطه جبری تابع، معیار پراکندگی، نمودار چند متغیر

 

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

سرفصل های آموزشی برای پایه یازدهم در هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی با توجه به اولویت در پاسخ، گروه بندی می شوند. مهمترین معیار آموزش برای این پایه، افزایش سرعت پاسخگویی در سوالات است، در واقع اساتید تمرکز خود را در آموزش روشهای جدید یادگیری و حل مسائل به ساده ترین شکل ممکن قرار داده اند.

 

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

تقویت قدرت یادگیری و رفع نقاط ضعف از مهم ترین معیارهای آموزشی در این پایه به شمار می آید، اساتید برتر ریاضی در این مجموعه با بکارگیری جدیدترین متدهای آموزشی شرایطی را فراهم می کنند تا بتوانید در مدت ۷۲ ثانیه مشخص شده به پاسخ صحیح برسید.

تدریس-خصوصی-ریاضی

 

تدریس خصوصی ریاضی کنکور انسانی

غول توابع را شکست داده و ۱۵ درصد جمع نمرات را به خود اختصاص دهید، این جمله برای داوطلبان رشته انسانی است که در کنکور باید به نبرد با ریاضی بروند. بر اساس اولویت بندی ها، ۳ سوال از توابع غول میدان ریاضی برای داوطلبان رشته انسانی به شمار می آیند.

 

تدریس خصوصی ریاضی کنکور تجربی

هندسه، سنگ بزرگی پیش پای داوطلبان کنکور تجربی است که می تواند نقطه ضعف آن ها در پاسخگویی به سوالات ریاضی باشد. هندسه یکی از بخش های مهم در کتاب ریاضی سال یازدهم است که بی توجهی به آن نقطه ضعف کنکور شما خواهد بود. در تدریس خصوصی ریاضی کنکور تجربی این مبحث به ساده ترین شکل ممکن آموزش داده خواهد شد.

 

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم تجربی به سادگی می توانید علاوه بر هندسه، بر دیگر بخش های این کتاب مانند مشتق و انتگرال نیز تسلط کافی پیدا کنید تا در زمان کنکور برای پاسخگویی به این مباحث دچار مشکل نشوید. انجام تست های آموزشی کنکوری و تکرار مداوم این مباحث در مسائل مختلف شما را برای گذراندن یک آزمون سرنوشت ساز آماده می کند.

 

تدریس خصوصی ریاضی کنکور ریاضی

در کنکور رشته ریاضی، برای ریاضی همه چیز متفاوت تر است و داوطلبان باید ۵۵ سوال ریاضی که در مباحث هندسه، حسابان، آمار و احتمال، گسسته را با بالاترین ضریب پاسخ دهند. پاسخ صحیح به این سوالات در زمانبندی مناسب از مهم ترین روش های آموزشی این مجموعه به شمار می آید و به شما کمک می کند تا بتوانید برای تمام سوالات سرعت عمل درست و اصولی داشته باشید.

 

مزایای شرکت در کلاس تدریس خصوصی ریاضی

در مجموعه مشاور تحصیلی مظفری نیا دانش آموزان با بهترین متد تدریس خصوصی ریاضی آشنا می شوند که به واسطه آن می توانند بر روی بخش های مختلف از این درس در پایه های مختلف و رشته های متنوع تسلط کافی پیدا کنند. از دیگر مزایای شرکت در این کلاس های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود سرعت یادگیری
  •  بهبود مهارت حل مسائل
  • افزایش سطح آمادگی برای آزمون
  • برطرف کردن کلیه مشکلات درسی
 

همچنین در این مجموعه علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی کنکوری، در زمینه تدریس آنلاین پایه های کنکوری زیر فعالیت های گسترده انجام می شود:

  •  تدریس خصوصی ریاضی دهم ریاضی
  •  تدریس خصوصی ریاضی دهم  تجربی
  •  تدریس خصوصی ریاضی دهم  انسانی
  •  تدریس خصوصی ریاضی یازدهم ریاضی
  • تدریس خصوصی ریاضی یازدهم  تجربی
  • تدریس خصوصی ریاضی یازدهم  انسانی
  •  تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم ریاضی
  • تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم  تجربی
  • تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم  انسانی

در هر یک از پایه های مذکور که مشغول تحصیل هستید، می توانید با مراجعه به مجموعه مشاور تحصیلی مظفری‌ نیا بهترین آموزش های تحصیلی را دریافت نمایید. کلیه کلاس ها به صورت آنلاین و خصوصی قابل برگزاری هستند، همچنین این مجموعه امکان تدریس خصوصی ریاضی در منزل را برای افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند نیز فراهم نموده است.

 

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

در مرکز مشاوره تحصیلی مظفری نیا امکان شرکت در کلاس های خصوصی با برترین اساتید کشور به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است، بر این اساس شما می توانید پاسخ هر سوال خود را به صورت کلاس خصوصی از اساتید حرفه ای بپرسید و بهترین راه حل های کنکوری را برای آن دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق درباره نحوه ثبت نام و هزینه شرکت در کلاس ها می توانید از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید و یا فرم تماس را در انتهای صفحه پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.