طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی شیمی

شیمی یکی از دروس جذاب رشته‌های تجربی و ریاضی است که دانش آموزان را با ساختار مواد و نحوه به کار بردن دانش در ساخت و خلق آشنا می‌کند. این درس دومین درس مهم در هر رشته است که ضریب بالایی داشته و موفقیت در آن در کنکور و معدل نهایی بسیار حائز اهمیت است. یکی از راهکارهای موفقیت در مطالعه این درس و درک کامل مفاهیم آن در پایه‌های مختلف، تدریس خصوصی شیمی است. تدریس خصوصی خود انواع مختلفی داشته و با مزایای زیادی همراه است. در ادامه بیشتر با مزایا و ویژگی‌های کلاس خصوصی شیمی آشنا می‌شویم.

 

چرا شرکت در کلاس شیمی خصوصی ضروری است؟

بسیاری از دانش آموزان یکی از دشوارترین دروس خود را شیمی می‌دانند و تجربه خوبی از مطالعه درست آن ندارند. باید توجه داشته باشید که تدریس شیمی مشکل است نه مطالعه آن.

کتاب درسی از یک طرف برای فهم مفاهیم اصلی فیزیک کافی نیست و از سوی دیگر در کلاس‌های مدرسه و آموزشگاه‌ها زمان و امکانات کافی برای تدریس کامل وجود ندارد. اگر از افرادی که تجربه دارند سوال کنید، آنها تایید می‌کنند که داشتن معلم خصوصی شیمی مجرب می‌تواند این مشکل را حل کرده و امکان حل سوالات پیچیده شیمی را فراهم می‌کند.

از سویی دیگر درصد بالا درس شیمی در کنکور سراسری بسیار مهم است و در رشته قبولی شما کاملا تاثیرگذار است. سوالات شیمی کنکور اغلب طولانی هستند و حل کردن آنها به زمان زیادی احتیاج دارد. بنابراین دانش آموزان احتیاج دارند تکنیک‌هایی را برای حل سریع‌تر مسائل شیمی یاد بگیرند و در کنکور سراسری موفق شوند. تدریس خصوصی شیمی علاوه بر اینکه شما را با مفاهیم پیچیده شیمی آشنا می‌کند و آنها را به هم ربط می‌دهد، بلکه امکان حل سریع مسائل چند وجهی شیمی را فراهم می‌کند.

 

تدریس خصوصی شیمی دهم

کتاب شیمی در رشته ریاضی و تجربی مشترک است و دانش آموزان هر دو رشته یک کتاب را مطالعه می‌کنند. نکته قابل توجه در مورد شیمی این است که هم شامل مطالب مفهومی می‌شود، هم برخی از مطالب آن حفظی است و هم مسائل ترکیبی و پیچیده‌ای از آن طرح می‌شود. کتاب شیمی دهم مفاهیمی مثل ساختار، رفتار و تغییر مواد را دنبال می‌کند و دانش آموز را با پایه‌های شیمی آشنا می‌کند. تدریس خصوصی شیمی با ایجاد تسلط کامل بر مطالب این کتاب باعث می‌شود بتوانید مفاهیم مربوط به پایه‌های بعدی را راحت‌تر یاد بگیرید.

توجه داشته باشید که ارائه یک قالب مناسب برای حفظیات و آشنایی با جدول تناوبی (مندلیف) برای تسلط بر مطالب این کتاب بسیار مهم است.

تدریس خصوصی شیمی یازدهم

در این کتاب مفاهیم کلیدی و عمیقی آموزش داده می‌شود و دانش آموز می‌بایست مسائل مختلفی را از طریق استوکیومتری حل کند. دانش آموزانی که در این پایه احساس ضعف دارند یا اینکه تمایل دارند پیشرفت بیشتری را مشاهده کنند،‌ بهتر است از معلم خصوصی شیمی در این رابطه کمک بگیرند.

شیمی پایه یازدهم نه تنها برای امتحان مدرسه حائز اهمیت است، بلکه بخش قابل توجهی از سوالات شیمی کنکور را نیز شامل می‌شود و قابلیت ترکیب با دو کتاب دیگر شیمی را به راحتی دارد.

 

تدریس خصوصی درس شیمی

تدریس خصوصی شیمی دوازدهم

در این کتاب مطالبی برای تکمیل مفاهیم دو کتاب قبل و همچنین واکنش‌های تعادلی،‌ رفتار مواد در برابر انرژی و … گنجانده شده است. شیمی دوازدهم به دلیل نهایی بودن امتحان آن و تاثیری که بر قبولی در کنکور سراسری دارد بسیار مهم است. شرکت در کلاس خصوصی شیمی دوازدهم به دانش آموز کمک می‌کند در کنار آمادگی برای امتحان نهایی،‌ مطالعه کنکوری نیز داشته باشد و در این آزمون نتیجه مطلوب را به دست آورد.

از آنجایی که با تدریس خصوصی شیمی خبری از شلوغی کلاس‌های درس نیست، دانش آموز راحت‌تر و با تمرکز بالا مطالب را یاد می‌گیرد و تکنیک مناسب برای حل مسائل را پیدا می‌کند. با گذشت چند جلسه از کلاس خصوصی می‌توانید تسلط کامل بر مفاهیم را احساس کنید و حتی هنگام تست زدن نیز تغییر را مشاهده کنید. همچنین تدریس خصوصی باعث می‌شود که بتوانید شیمی دوازدهم را با پایه‌های قبلی ربط دهید و راحت‌تر سوالات ترکیبی را پاسخ دهید.

 

تدریس خصوصی شیمی کنکور

تدریس شیمی برای کنکور نسبت به امتحان نهایی و مدرسه کاملا متفاوت است و به دلیل تاثیری که در قبولی کنکور دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورتی که به کسب رتبه برتر در کنکور تمایل داشته باشید، تدریس خصوصی شیمی کنکور برای شما ضروری است. معلم خصوصی شیمی در طول مسیر اهداف و نقاط ضعف و قوت شما را شناسایی کرده و به صورت هدفمند به شما تدریس می‌کند.

با این نوع از تدریس شما می‌توانید پایه شیمی خود را تقویت کنید و از آن به عنوان نقطه قوت خود در کنکور بهره ببرید؛ چرا که همواره افراد زیادی نیستند که در این درس درصد بالایی کسب می‌کنند.

 

قیمت تدریس خصوصی شیمی

قیمت تدریس خصوصی شیمی به عوامل مختلفی مثل نوع کلاس، پایه، تخصص و تجربه مدرس و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. خبر خوب این است که شما می‌توانید با کمترین هزینه در کلاس خصوصی شیمی مدرسان مجرب مجموعه برازنده من ثبت نام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. همچنین امکان تدریس خصوصی شیمی آنلاین برای افرادی که محدودیت در رفت و آمد و هزینه دارند فراهم است تا همه افراد بتوانند موفقیت در این درس را تجربه کنند.

مجموعه زندگی برازنده من با مدیریت حامد مظفری نیا، تمام امکاناتی که شما برای موفقیت احتیاج دارید را به راحتی در اختیارتان قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از هزینه، دریافت مشاوره و ثبت نام در کلاس بهترین مدرس خصوصی شیمی،‌ از شنبه تا چهارشنبه با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید یا فرم تماس زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.