طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک

درس فیزیک یکی از دروس مهم و تاثیرگذار رشته تجربی و ریاضی است که همواره در میان سایر دروس از واحدهای بیشتری برخوردار است. فیزیک یک درس ترکیبی است که علاوه بر مطالب تئوری و حفظی، شامل فرمول‌ها و مفاهیم عمیق است که باعث می‌شود طراحان بتوانند سوالات متنوعی از این درس طراحی کنند. یکی از بهترین راه‌حل‌هایی که برای یادگیری کامل این درس مطرح می‌شود، تدریس خصوصی فیزیک می‌باشد. در ادامه با مزایای شرکت در کلاس خصوصی فیزیک بیشتر آشنا می‌شویم.

 

چرا برای موفقیت تدریس خصوصی فیزیک ضروری است؟

برای اینکه مفاهیم و روش حل مسائل فیزیک را به صورت عمیق یاد بگیرید، لازم است ابتدا مطالب تئوری آن را  درک کرده،‌ فرمول‌ها را حفظ کنید و تکنیک‌های مناسب حل سوالات را بیاموزید.

علاوه بر این برای اینکه بتوانید مسائل فیزیک را به خوبی و با سرعت بالا حل کنید، لازم است در درس ریاضی پایه قوی‌تری داشته باشید. فیزیک درسی است که به فهم عمیق احتیاج دارد تا بتوانید سوالات داده شده را به خوبی تحلیل کنید و با راه حل مناسب آن را حل کنید. موفقیت در این درس نه تنها برای کسب نمرات خوب ضروری است،‌ بلکه تاثیر قابل توجهی نیز در کسب موفقیت در کنکور دارد.

اغلب دانش آموزان در کلاس درس مدرسه نمی‌توانند به خوبی فهم عمیقی از درس فیزیک به دست آورند. از سویی دیگر ضعف دانش آموزان در درس ریاضی به خصوص در رشته تجربی،‌ ممکن است مشکلاتی را نیز در درس فیزیک به وجود بیاورد. تدریس خصوصی فیزیک باعث می‌شود امکان آشنایی عمیق با مفاهیم و بهترین تکنیک‌های حل مسائل در فیزیک به وجود بیاید. بنابراین داشتن یک معلم خصوصی فیزیک خوب می‌تواند به موفقیت در این درس کمک کند.

 

مزایای تدریس خصوصی فیزیک

  • از مهم‌ترین مزایای تدریس خصوصی فیزیک توسط معلمان مجرب عبارتند از:یادگیری کامل تکنیک‌های حل مسائل فیزیک
  • تسلط بر روش صحیح مطالعه و انتخاب منابع مناسب
  • امکان تشکیل کلاس برای هر مقطع
  • مناسب برای تمام دانش آموزان در تمام سطوح
  • یادگیری حل سریع تست‌های فیزیک و موفقیت در کنکور
  •  خیالتان را از صرف زمان و هزینه برای رفت و آمد راحت می‌کند
 
 
 

تدریس خصوصی فیزیک دهم

کتاب فیزیک دهم شامل ۵ فصل اصلی است که در آن مباحثی مثل ویژگی‌های مواد، انرژی و توان، دینامیک و حرکت و … گنجانده شده است. فیزیک دهم اگرچه در فصل‌های ابتدایی آسان‌تر به نظر می‌رسد، اما رفته رفته عمیق شده و مفاهیم پیچیده‌ای را در بر می‌گیرد.

 

کلاس فیزیک خصوصی دهم از آنجایی ضروری است که فرمول‌ها و مباحث کلی این کتاب ظاهرا ساده به نظر می‌آید؛ اما امکان طرح سوالات دشوار از آن بسیار زیاد است و شما باید تمام فصل‌ها را به طور کامل درک کنید تا بتوانید به سوالات مربوط به آنها پاسخ دهید.

 

تدریس خصوصی فیزیک دهم نه تنها به یادگیری بهتر دانش آموز کمک می‌کند، بلکه به جلسات کمتری نیز نسبت به کلاس‌های آموزشگاه نیاز دارد. علاوه بر این نیازی نیست ساعت‌ها زمان را برای رفتن به آموزشگاه صرف کنید و می‌توانید ساعات بیشتری را روی درستان متمرکز باشید.

 

تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

مباحث فیزیک یازدهم برای دانش آموزان جدید است و تقریبا ارتباط کمتری با مباحث پیشین دارد. دروس مربوط به الکتریسیته ساکن و جاری، مغناطیس، بارهای الکتریکی و … باعث شده دانش آموزان با پیچیدگی‌های مختلفی مواجه شوند.

از آنجایی که این دروس ارتباط زیادی با یکدیگر دارند، سوالات ترکیبی از آنها بخش ثابت کنکور است. تدریس فیزیک در منزل به دانش آموز کمک می‌کند این مباحث را راحت‌تر با یکدیگر ارتباط داده و به گونه‌ای مفاهیم را بیاموزد که به سرعت مسائل را حل کند.

 

برای حل مسائل فیزیک یازدهم لازم است علاوه بر فهم مفاهیم کتاب، تکنیک‌های کاربردی حل مسئله را نیز بیاموزید. به کار بردن دانسته‌ها در این درس بسیار حائز اهمیت است.

تدریس خصوصی درس فیزیک - معلم خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم

مباحث فیزیک دوازدهم نسبتا بیشتر و دشوارترند و برای یادگیری این درس می‌بایست فرمول‌های زیادی را حفظ کنید و تکنیک‌های استفاده از آنها را بیاموزید. مباحثی مثل مکانیک، موج، فیزیک جدید و … با توسعه بیشتر دروس قبلی ارائه شده‌اند و امکان ترکیب با سایر پایه‌ها را دارند.

همچنین از آنجایی که معدل نهایی در قبولی کنکور سراسری از اهمیت بالایی برخوردار است، این درس بسیار حساس‌تر است.

 

تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم به شما کمک می‌کند در کنار آمادگی برای امتحانات، برای کنکور نیز مطالعه داشته باشید و تکنیک‌های تستی مورد نیاز برای شرکت در کنکور را یاد بگیرید. معلم خصوصی فیزیک به شما کمک می‌کند مباحث پایه‌های دهم و یازدهم را جمع بندی کنید و ارتباط درستی میان آنها با فیزیک دوازدهم برقرار کنید.

 

تدریس خصوصی فیزیک کنکور

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری یا در حال گذراندن پایه دوازدهم و امتحانات نهایی هستند؛ یا اینکه برای بار چندم در کنکور شرکت می‌کنند و صرفا برای کنکور مطالعه دارند.

 

افرادی که پایه دوازدهم هستند برای مطالعه دروس فرصت کمتری دارند و باید بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشند. تدریس خصوصی فیزیک به این افراد کمک می‌کند با کمترین هزینه و زمان هم برای امتحانات آماده شوند و هم در کنکور موفق شوند.

 

افرادی که برای شرکت در کنکور مطالعه می‌کنند، می‌توانند در کلاس تدریس خصوصی فیزیک آنلاین مجموعه زندگی برازنده من ثبت نام کنند و مشکلات خود را برطرف کنند. تدریس خصوصی این امکان را فراهم می‌کند که مباحث پایه خود را تقویت نموده و دروس بیشتری را در زمان کمتر یاد بگیرید.

 

قیمت تدریس خصوصی فیزیک

بسیاری تصور می‌کنند تدریس خصوصی فیزیک هزینه بالایی دارد و همه افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اگرچه هزینه کلاس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نرخ آن در آموزشگاه‌ها و مدرسان مختلف متفاوت است؛ اما شما می‌توانید با کمک یک آموزشگاه معتبر و خوشنام که خدمات خود را به طیف وسیعی از دانش آموزان ارائه می‌کند، با هزینه مقرون به صرفه ثبت نام کنید.

مرکز مشاوره زندگی برازنده من با مدیریت حامد مظفری نیا بهترین مدرسان را گرد هم آورده تا تمام دانش آموزان بتوانند تحصیل باکیفیت و بدون دغدغه را تجربه کنند.

شما می‌توانید برای ثبت نام در کلاس بهترین مدرس خصوصی فیزیک و اطلاع از هزینه‌ها، از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید یا فرم تماس در انتهای صفحه را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.