طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی زیست

در سال های اخیر به علت پایین آمدن سطح کیفیت آموزش های گروهی و ضعیف تر شدن پایه دانش آموزان، استفاده از معلم خصوصی بسیار مورد توجه والدین و دانش آموزان قرار گرفته است.

یکی از دروسی که از اهمیت بسیار بالایی در رشته علوم تجربی برخوردار است، درس زیست شناسی می باشد. به همین علت تدریس خصوصی زیست می تواند به طور کاملا هدفمند و هوشمندانه، نقاط ضعف دانش آموز را شناسایی و آن را برطرف کند. در این راستا، مجموعه تحصیلی زندگی برازنده من، با بهره گیری از بهترین اساتید مجرب و شناخته شده در این زمینه می تواند شما را در این امر یاری کند.

 

آموزش های خصوصی زیست این مرکز به صورت آنلاین و حضوری بوده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه انجام می شود. برای این منظور پس از تعیین سطح علمی دانش آموز و مشاوره با آقای مظفری نیا که در این عرصه بسیار شناخته شده و با تجربه است، دانش آموز می تواند زیر نظر بهترین مدرس خصوصی زیست از کیفیت آموزشی بسیار بالایی بهره مند شود.

 

تدریس خصوصی زیست دهم

هر چند که اکثر دانش آموزان پایه دهم، قصد مطالعه جهت کنکور را ندارند، اما کلاس خصوصی زیست می تواند کمک زیادی به تسلط و یادگیری آن ها و قوی بودن پایه این درس شود.
زیست شناسی پایه دهم به علت وجود مطالب کلیدی و مهم اهمیت زیادی دارد که دانش آموز با قوی شدن پایه در آن مسلط شود.
مهم ترین و سخت ترین فصل این کتاب، مبحث گردش مواد است که بین ۵ تا ۷ تست را در کنکور به خود اختصاص می دهد.


چنانچه شما در این مبحث یا سایر فصل های دیگر زیست پایه دهم با اشکال مواجه هستید، می توانید از طریق تدریس خصوصی زیست، آن را رفع کرده و نمرات خود را بسیار بالا تر ببرید. زیرا در این کلاس ها تمام توجه معلم فقط به یک دانش آموز بوده و در صورت ضعف او در هر فصل از کتاب، معلم به سرعت متوجه شده و با تکرار مجدد آموزش آن را بر طرف می کند. به این دلیل است که یادگیری دانش آموزان در این شرایط کیفیت بالاتری دارد.

 

تدریس خصوصی زیست یازدهم

در زیست شناسی پایه یازدهم، برخی از مباحث وجود دارند که به علت پیچیدگی آن ها، برای دانش آموزان غیر قابل درک می باشند. از نمونه این مطالب می توان به بخش تولید مثل و بخش تنظیم عصبی این کتاب اشاره کرد.

 

از هر کدام از این فصل ها، ۳ تست در کنکور وجود دارد و به این دلیل بهتر است که چنانچه دانش آموزان پایه یازدهم، در این فصل ها ضعیف هستند، با تدریس خصوصی زیست مسیر یادگیری خود را هموار کنند. زیرا به علت شخصی بودن کلاس های خصوصی، معلم می تواند در محیطی آرامش بخش و ایده آل، مباحث سخت کتاب زیست را به دانش آموز بیاموزد. این گونه دانش آموز رغبت و انگیزه بیشتری جهت فراگیری درس زیست خواهد داشت.

 

چنین امکانی در کلاس های عمومی اصلا وجود ندارد و دبیر نمی تواند به بررسی درس هایی بپردازد که دانش آموز در آن ها ضعیف است.

به علت سنگین بودن درس زیست، بسیاری از دانش آموزان در آن مشکل دارند. این درس مهم، در کنکور از ضریب بسیار بالاتری در مقایسه با سایر دروس برخوردار است و استفاده از معلم خصوصی زیست می تواند کمک بسیاری برای پیشرفت دانش آموزان در این امر باشد.

تدریس خصوصی درس زیست

تدریس خصوصی زیست کنکور

همان طور که همه والدین و دانش آموزان می دانند، درس زیست از جمله دروس رشته تجربی است که بالاترین ضریب را در کنکور دارد. بنابراین لازم است تا دانش آموزان این درس را در سه سال تحصیلی آخر به صورت کامل و جامع فرا گیرند. تدریس خصوصی زیست در این راستا می تواند نقش بسیار موثری را داشته باشد. در تدریس خصوصی، معلم مباحث کتاب های سه پایه را به صورت خط به خط به دانش آموز آموزش می دهد تا او تمام نکات را به طور تکمیلی فرا گیرد.

 

سپس با تست زنی دانش آموز این مرحله ادامه خواهد یافت و تمام مطالب این کتاب ها جمع آوری خواهد شد. در تدریس خصوصی زیست آنلاین و یا حضوری دانش آموز می تواند بدون استرس و در کمال راحتی سوالات و مشکلات درسی خود را با معلم در میان گذاشته و از او راهنمایی های لازم را دریافت کند.

به این صورت این دانش آموز می تواند در کنکور عملکرد درخشانی داشته باشد و با رتبه بسیار عالی در دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بپردازد.

 

 

 قیمت تدریس خصوصی زیست

هزینه هر جلسه تدریس خصوصی زیست یکی از اولین سوالاتی است که همواره مطرح می شود. در این رابطه باید گفت که این مسئله با عوامل زیادی در ارتباط است. کیفیت ارائه مطالب، مکان تدریس، سطح درسی دانش آموز، مهارت و تجربه استاد و بسیاری از پارامتر های دیگر می تواند در قیمت نهایی این تدریس بسیار اثرگذار باشد.

 

مرکز مشاوره زندگی برازنده من، جهت ارائه خدمات تدریس های خصوصی، نرخ بسیار مناسب و پایینی را مشخص کرده است تا از این طریق دانش آموزان زیادی بتوانند با شرکت در کلاس زیست خصوصی سطح نمرات خود را بالاتر ببرند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تدریس خصوص زیست، مورد نظر خود و هماهنگی برای کلاس های حضوری و آنلاین، از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره  ۲۲۸۶۱۴۰۴ – ۰۲۱ با مشاوران مجموعه زندگی برازنده من، تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید فرم تماس در انتهای صفحه را پر کنید تا مشاورین ما، در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.