طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی عربی

 تدریس خصوصی عربی

نارضایتی والدین و دانش آموزان، کیفیت پایین کلاس های عمومی ها در مدارس، همپنین سنگینی و دشواری درس عربی، اکثر خانوده ها را به سمت گرفتن معلم و تدریس خصوصی عربی برای فرزندان خود سوق داده است.

 

چرا که درس عربی هم مانند دیگر دروس اهمیت بالایی برای دانش آموزان به خصوص رشته انسانی در کنکور دارد. دانش آموزان می توانند با شرکت در کلاس های خصوصی مرکز زندگی برازنده من از مزایای این کلاس ها از جمله امکان حل تمرین، پرسش و پاسخ، آشنایی با روش تست زنی، نحوه مطالعه و بسیاری از مزایای دیگر بهره مند شوند. تدریس خصوصی عربی در این مجموعه، توسط بهترین استادان کشوری به شکل حضوری و آنلاین صورت می گیرد که سبب افزایش انگیزه و رغبت دانش آموز به درس عربی خواهد شد.

 

 

تدریس خصوصی عربی دهم

یکی از بهترین گزینه ها برای دانش آموزانی که می خواهند درس عربی دهم را به راحت ترین روش ممکن فرا گیرند، حضور در کلاس عربی خصوصی می باشد. زیرا کلاس های عمومی به علت وجود افراد بیشتر و فرصت کمتر، از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و سطح یادگیری و تمرین عربی دهم، بسیار پایین تر است.

 

یکی از مباحث مهم عربی پایه دهم، یادگیری انواع فعل ماضی، مضارع، منصوب، مجزوم و افعال امر می باشد. همچنین آموختن قواعد در عربی دهم، اهمیت بسیاری دارد. اگر احساس می کنید که در این مطالب یا دیگر مباحث درس عربی دهم مشکلی دارید، نیازی نیست نگران باشید. چرا که شما می توانید جهت رفع اشکالات خود، اقدام به ثبت نام کلاس های خصوصی در مجموعه زندگی برازنده من نمایید. سپس با مشاوره استاد مظفری نیا که در این زمینه بسیار شناخته شده و با تجربه است، زیر نظر بهترین مدرس خصوصی عربی، بتوانید با موفقیت هر چه بیشتر، بالاترین نمره را کسب کنید.

 

 

تدریس خصوصی عربی یازدهم

برخی از مباحث درس عربی پایه یازدهم نیز از پیچیدگی های خاصی برخوردار است که ممکن است برخی از دانش آموزان در یادگیری آن با مشکل مواجه شوند. برای مثال برخی از قواعد درس پنجم عربی یازدهم تجربی که در مورد معانی حروف ان، ل، کی، لکی نیاز به آموزش تکمیل تری دارد. گاهی اوقات در کلاس عمومی با وجود فرصت کم و تعداد دانش آموزان بیشتر، یادگیری این مطلب دشوار خواهد بود. چنانچه شما به علاقه مند هستید که در تدریس خصوصی عربی، این مطالب را به صورت کامل تر فرا بگیرید، می توانید این امر را از طریق آموزشگاه زندگی برازنده من انجام دهید.

 

این مجموعه معتبر از کلاس های حضوری و آنلاین برای دانش آموزان پایه یازدهم، تشکیل شده است. دانش آموزان می توانند زیر نظر بهترین اساتید مجرب و با کمترین قیمت، مفاهیم سخت عربی یازدهم را به وسیله تدریس خصوصی عربی آنلاین و یا حضوری فرا گیرند.

چرا که بعضی از دانش آموزان امکان حضور فیزیکی در کلاس های حضوری را نداشته و می توانند در کلاس های آنلاین این مجموعه شرکت کنند. کلیه دانش آموزان کلاس های آنلاین و حضوری این مرکز، پس از دریافت آموزش های لازم،  قادر خواهند بود از این درس مهم، بالاترین نمره ها را گرفته و موفقیت های بسیاری را کسب نمایند.

 

 

تدریس خصوصی عربی دوازدهم

بسیاری از دانش آموزان از سختی های درس عربی هموار شکایت دارند و علت عدم علاقه بیشتر آنان به این درس، معمولا به خاطر ناتوانی در درک مفاهیم و قواعد آن است. استادان مجرب و با تجربه با شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در هنگام تدریس عربی در منزل یا آموزشگاه به صورت خصوصی، می توانند موجب ارتقا سطح آنان در این زمینه شوند. برخی از دانش آموزان که در زمینه قواعد دستوری عربی، پایه ضعیفی دارند، در سال دوازدهم با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

 

در این زمان بهترین راه حل موجود، بهره گیری از تدریس خصوصی عربی می باشد. به طور کلی نکات مباحث عربی دوازدهم که تمام دانش آموزان باید پس از چند سال آموزش درس عربی آن را درک کنند، شامل واژگان، فعل های مضارع، ماضی، مستقبل، معلوم و مجهول بودن فعل و از این موارد می باشد. قواعد درس عربی پایه دوازدهم انسانی، از دروس بسیار مهم رشته انسانی است که علاوه اهمیت در امتحانات نهایی سال دوازدهم، نقش اساسی این درس بر کنکور رشته انسانی را نمی توان نادیده گرفت.

 

تدریس-خصوصی-عربی

 

تدریس خصوصی عربی کنکور

اهمیت رتبه بالا در کنکور و تاثیر آن در آینده و شغل افراد برای همگان کاملا مشخص شده است. داوطلبان کنکور می توانند با آموزش های معلم خصوصی عربی، به تقویت و پیشرفت در این درس خود پرداخته و به وسیله کسب رتبه های بالاتر از کنکور، به دانشگاه ها و رشته های مورد علاقه خود دست یابند. همان طور که می دانید، درس عربی از دروس رتبه آور به خصوص در رشته انسانی است که در کنکور، ضریب بالا و تعداد تست های زیادی را به خود اختصاص داده است.

جهت آشنایی بیشتر شما با مجموعه معتبر زندگی برازنده من، لازم به ذکر است که اساتید تدریس خصوصی عربی در این مجموعه، سال های زیادی در مقاطع تحصیلی مختلف و کنکور به آموزش این درس پرداخته اند. تیم تدریس خصوصی این مرکز، از فارغ التحصیلان رشته زبان عربی از دانشگاه های برتر کشور و دبیران بسیار کارآزموده تشکیل شده است. به همین علت شما می توانید به شیوه تدریس این استادان و کیفیت آموزش آنان اطمینان کامل داشته باشید.

 

 

قیمت تدریس خصوصی عربی

برای هزینه تدریس خصوصی عربی نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. زیرا این هزینه به موارد مختلفی مانند مکان برگزاری کلاس خصوصی، سطح تحصیلی و یادگیری دانش آموز، گستردگی مباحث آموزشی و مانند این بستگی دارد. ولی به صورت کلی می توان گفت که در مرکز زندگی برازنده من، هزینه ای که دریافت می شود، با توجه به کیفیت دوره ها و همچنین تدریس بهترین استادان، بسیار منصفانه و پایین می باشد.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه تدریس معلم خصوصی عربی مورد نظر خود و هماهنگی برای کلاس های حضوری و آنلاین، از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره  ۲۲۸۶۱۴۰۴ – ۰۲۱ با مشاوران مجموعه زندگی برازنده من، تماس حاصل فرمایید و پاسخ سوالات مختلف خود را در مورد این هزینه ها دریافت کنید. علاوه بر این می توانید فرم تماس در انتهای این صفحه را پر کنید تا مشاورین این مجموعه، در اولین فرصت ممکن با شما تماس بگیرند.