طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی هندسه

تدریس خصوصی هندسه

هندسه با تراز ۳۳ درصدی مهم‌ترین بخش درس ریاضی در کنکور ریاضی است. دانش‌آموزان در این مقطع سعی می‌کنند با روش‌های مختلف، نمرات بالایی در امتحان نهایی و درصدهای بالایی در کنکور بدست آورند‌. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید به نمرات و درصدهای بالا در هندسه برسید، انتخاب تدریس خصوصی هندسه است‌.

تدریس خصوصی هندسه به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل بر مفاهیم هندسه تسلط پیدا کرده و مهارت‌های حل مسئله خود را افزایش دهید. شما با انتخاب بهترین مدرس خصوصی هندسه، این امکان را دارید که تمام نقاط ضعف خود را رفع کنید و بهترین نتیجه را بدست آورید.

 

مجموعه ما با افتخار اینجاست که شما را در پیدا کردن بهترین معلم خصوصی هندسه یاری دهد و بهترین کلاس‌های خصوصی آنلاین و حضوری را برای شما فراهم کند. در نتیجه مجموعه مظفری‌نیا به شما کمک خواهد کرد تا با زدن درصد بالا در هندسه، نمره و رتبه خود را در درس ریاضی افزایش دهید.

 

تدریس خصوصی هندسه دهم

هندسه دهم از دروس مهم و پایه‌ای در رشته ریاضی و فیزیک است‌. مهارت شما در هندسه دهم اهمیت زیادی دارد، چرا که تسلط کافی بر مباحث هندسه دهم برای یادگیری هندسه پایه‌های یازدهم و دوازدهم ضروری است. برای کسب نمره و رتبه بالاتر در این درس باید از ضرایب هر بخش، میزان اهمیت فصل‌ها و تعداد سوالات هر فصل اطلاع داشته باشید. برای رفع اشکال و بهبود نقاط ضعف خود می‌توانید کلاس خصوصی هندسه را در نظر داشته‌باشید. مباحث هندسه دهم عبارتند از:

 

ترسیم‌‌های هندسی و استدلال

برای مطالعه این فصل و تسلط بر ترسیمات هندسی و استدلال، بهتر است کتاب درسی را به‌خوبی مطالعه کرده و سپس برای رفع اشکال از یک مدرس حرفه‌ای کنکور کمک بگیرید.

 

قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن

این فصل شامل بخش‌های نسبت و تناسب در هندسه،  قضیه تالس، تشابه مثلث‌ها، کاربردهایی از قضیه تالس و تشابه مثلث‌ها است.

این فصل، از فصل‌های مهم و تست‌خیز در کنکور است و معمولا از این فصل ۲ سوال می‌آید. مجموعه ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌است که با کلاس هندسه خصوصی آنلاین و یا حضوری به موفقیت در این فصل برسید.

 

چندضلعی‌ها

فصل چندضلعی‌ها نسبت به فصل دوم و چهارم هندسه دهم از اهمیت کمتری برخوردار است. ولی باز هم با ۱ سوال در کنکور می‌تواند فصل مهمی برای افزایش درصد شما باشد. این فصل شامل بخش‌های چندضلعی و ویژگی‌های آنان، و مساحت و کاربردهای آن است.

 

تجسم فضایی

یکی از مهم‌ترین فصل‌های هندسه پایه دهم، فصل تجسم فضایی است. این فصل مانند فصل تالس معمولا ۲ سوال در کنکور دارد. مباحث این فصل عبارتند از خط، نقطه و صفحه و تفکر تجسمی.

 

تدریس خصوصی هندسه یازدهم

هندسه یازدهم به عنوان یک بخش اساسی و مهم در درس ریاضی، نقش بسیار مهمی در کنکور ریاضی دارد. اکثر دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت در این درس، تدریس خصوصی هندسه آنلاین و یا حضوری را انتخاب می‌کنند و با کمک این کلاس‌ها و اساتید متبحر به نتایج عالی در امتحان نهایی و کنکور ‌می‌رسند. هندسه یازدهم سه فصل تست‌خیز و مهم دارد که حداقل ۶ سوال کنکور به این سه فصل اختصاص دارد. در ادامه تعداد سوالات هر فصل و میزان اهمیت آنها را بررسی خواهیم کرد:

 

دایره

این فصل به مفاهیم اولیه و زاویه ها در دایره، رابطه های طولی در دایره، چند ضلعی های محاطی و محیطی می‌پردازد. از این درس حدود ۳ سوال در کنکور می‌آید و تست‌خیز ترین فصل هندسه یازدهم است. با کلاس خصوصی هندسه می‌توانید با تسلط کافی بر روی تمام مباحث این فصل وارد جلسه آزمون شوید.

 

تبدیل‌های هندسی و کاربردها

این فصل نیز معمولا ۲ سوال در کنکور دارد و می‌توان گفت از فصل‌های مهم هندسه یازدهم است. شما با تسلط بر مباحث ای فصل می‌توانید به‌راحتی این دو سوال پاسخ داده و درصد و رتبه خود را افزایش دهید.

 

روابط طولی در مثلث

فصل دیگر هندسه یازدهم، فصل روابط طولی در مثلث است. مباحث این فصل عبارتند از: قضیۀ سینوس ها، قضیۀ کسینوس ها، قضیۀ نیمسازهای زوایای داخلی و محاسبۀ طول نیمساز ها، قضیۀ هرون -محاسبۀ ارتفاع ها و مساحت مثلث. این فصل تعداد سوالات کمتری نسبت به دو فصل قبل دارد.

 

تدریس خصوصی هندسه دوازدهم

در آخر به پایه دوازدهم می‌رسیم که از اهمیت بیشتری نسبت به سایر پایه‌ها برخوردار است. هندسه دوازدهم تعداد سوالات بیشتری در کنکور دارد که معمولا ۷ سوال است. می‌توانید برای کسب مهارت حل مسئله و تسلط بر روی مباحث این پایه، تدریس هندسه به‌صورت آنلاین، و یا تدریس هندسه در منزل و به‌صورت حضوری را انتخاب کنید. مباحث هندسه دوازدهم عبارتند از:

 

ماتریس و کاربردها

این فصل در کنکور سه سوال دارد و شما با مهارت یافتن بر روی مسائل ماتریس و اعمال روی ماتریس‌ها به‌راحتی می‌توانید درصد بالایی در هندسه کسب کنید.

آشنایی با مقاطع مخروطی

این فصل نیز مانند ماتریس، معمولا ۳ سوال در کنکور دارد. مباحث این فصل عبارتند از: مکان هندسی و دایره،  بیضی و سهمی. پیشنهاد می‌شود حتما با روش‌های مختلفی مانند داشتن معلم خصوصی هندسه و یا کتاب‌های کمک درسی، مهارت و تسلط خود را در این درس افزایش دهید.

 

بردارها

این فصل تعداد سوالات کمتری دارد و معمولا یک سوال کنکور به این فصل اختصاص دارد. شما با تمرین و تکرار مداوم می‌توانید به تسلط کافی در این فصل برسید.

 

تدریس خصوصی هندسه

 

تدریس خصوصی هندسه کنکور

در آخر برای موفقیت در کنکور ریاضی، نیاز به تسلط و مهارت کافی در هندسه دارید. از مباحث پایه دهم و یازدهم تا مباحث پایه دوازدهم برای هندسه کنکور اهمیت دارد. چرا که هندسه حدود ۱۱ تا ۱۸ سوال در کنکور دارد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

مجموعه مظفری‌نیا برای موفقیت شما در این درس، کلاس‌های خصوصی آنلاین و حضوری را با بهترین اساتید کشور در این درس برای شما فراهم کرده‌است. شما می‌توانید از این امکانات و کلاس‌ها برای موفقیت و کسب رتبه بالا استفاده کنید.

 

قیمت تدریس خصوصی هندسه

امروزه قیمت کلاس‌های خصوصی آنلاین و حضوری بالا است و برخی افراد از پس این هزینه‌ها بر نمی‌آیند. مجموعه مظفری‌ نیا با فراهم کردن کلاس‌های خصوصی آنلاین و حضوری با قیمت بسیار مناسب همراه شماست تا به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

می‌توانید برای اطلاع از هزینه کلاس‌ها و هماهنگی از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید و یا فرم تماس را در انتهای صفحه پر کنید تا با شما  تماس گرفته شود.