طرح مشاوره EDU GOLD

| ظرفیت محدود!

ورود | ثبت نام

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg1.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecreatefrompng(https://mozafarinia.com/wp-content/themes/ostadsho/assets/images/bg3.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 403 Forbidden in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecolorallocate() expects parameter 1 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0

Warning: imagecopy() expects parameter 2 to be resource, bool given in /home/mozafar4/public_html/wp-content/themes/ostadsho/functions.php on line 0
captcha

تدریس خصوصی گسسته

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

در مسیر یادگیری ریاضیات گسسته و آماده شدن برای کنکور، داشتن کلاس خصوصی ریاضیات گسسته می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر بهبود نمرات و درصدهای شما در کنکور داشته باشد. از ۴۰ سوال درس ریاضی معمولا ۵ الی ۱۰ سوال به ریاضیات گسسته اختصاص دارد و در واقع ریاضیات گسسته تراز ۱۸ درصدی در کنکور دارد.

 

مجموعه‌ مظفری‌نیا با فراهم کردن کلاس ریاضیات گسسته خصوصی به‌صورت آنلاین و حضوری با بهترین اساتید کشور به شما در کسب نمره و رتبه بالاتر در این درس کمک خواهد کرد.

 

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته کنکور

همانطور که گفته شد درس ریاضیات گسسته اهمیت زیادی در کنکور دارد و تمرکز بر مباحث این درس برای مسلط شدن و کسب درصدهای بالاتر برای شما ضروری است. شما می‌توانید با کمک مجموعه مظفری‌نیا، با داشتن بهترین مدرس خصوصی ریاضیات گسسته به بهترین نتایج برسید. در ادامه به بررسی مباحث ریاضیات گسسته می‌پردازیم.

 

مباحث ریاضیات گسسته شامل موارد زیر است:

 

نظریه‌ گراف

فصل اول ریاضیات گسسته، نظریه گراف و کاربردهای آن است. این فصل به گفته اکثر دانش آموزان از فصل‌های آسان در ریاضیات گسسته است و با چند جلسه تدریس خصوصی ریاضیات گسسته آنلاین و حضوری می‌توانید به تسلط کافی برسید. از این بخش معمولا ۲ سوال در کنکور می‌آید که شما نباید از پاسخ دادن به این دو سوال غافل شوید. سعی کنید با تمرین و تکرار مداوم نکات گراف و همچنین با زدن تست‌های زیاد به تسلط کافی رسیده و به تمام سوالات به‌صورت صحیح پاسخ دهید.

 

نظریه اعداد

مبحث نظریه اعداد، مبحثی مهم و البته دشوار در ریاضیات گسسته است. برای تسلط کافی در این مبحث شما نیاز به تمرین و تکرار بسیار دارید. از آنجایی که این مبحث بسیار دشوار است می‌توانید با داشتن یک معلم خصوصی ریاضیات گسسته و تدریس خصوصی ریاضیات گسسته از رقیبان خود جلو بیفتید. نظریه اعداد معمولا ۱ سوال در کنکور دارد.

 

رابطه و ترکیبات

سطح سختی مبحث رابطه و ترکیبات در ریاضیات گسسته متوسط است. درست است که این مبحث بسیار دشوار نیست اما سوالات پیچیده و ترکیبی دارد. از فصل رابطه و ترکیبات معمولا دو سوال در کنکور می‌آید. اگر این فصل برای شما مشکل است و یا تسلط نسبی بر این مبحث دارید با تدریس خصوصی هندسه تسلط خود را به ۱۰۰ درصد برسانید و سوالات این مبحث را از دست ندهید.

 

در آخر باید بدانید که برای موفقیت در کنکور ریاضی و کسب درصدهای بالا، علاوه بر تسلط بر مفاهیم و دروس دیگر ریاضی باید در درس ریاضیات گسسته نیز مهارت پیدا کنید. این درصد از اهمیت بالایی برخوردار است و شما با کمی تلاش می‌توانید به بهترین نتیجه و رتبه برسید.

تدریس خصوصی ریاضیات درس گسسته

مرکز مشاوره زندگی برازنده من، برای کمک به شما در مهارت یافتن و تسلط کافی در این درس خدماتی را ارائه داده‌است. خدماتی مانند: کلاس خصوصی ریاضیات گسسته آنلاین، کلاس ریاضیات گسسته خصوصی حضوری. همچنین می‌توانید تدریس ریاضیات گسسته در منزل را نیز با مجموعه ما تجربه کنید. همه این کلاس‌ها با بهترین اساتید حرفه‌ای کشور برگزار می‌شوند. این کلاس‌ها مزایای زیادی دارد، از جمله:

 

  • افزایش سرعت یادگیری: دانش‌آموزان با داشتن اساتید با تجربه و دریافت آموزش درست از آنها می‌توانند مباحث را سریع‌تر و بهتر یاد بگیرند.

 

  • رفع اشکال و تقویت نقاط ضعف: در کلاس‌های خصوصی دانش‌آموزان می‌توانند سوالات و مشکلات درسی خود را مطرح کنند و آنها را با کمک استاد خود رفع کنند. به دلیل اینکه در این کلاس‌ها تمرکز استاد بر روی یک نفر است، دانش‌آموزان بهتر نتیجه می‌گیرند و استاد وقت بیشتری برای رفع اشکال دارد.

 

  • تقویت مهارت‌های حل مسئله: در کلاس خصوصی، دانش‌آموزان می توانند با حل تمرینات و تست‌های متنوع، مهارت‌های حل مسئله خود را تقویت کنند. و به دلیل جمعیت کم این کلاس‌ها می‌توان تست و سوالات بیشتری حل کرد.

 

  • آمادگی برای آزمون‌ها: کلاس‌های خصوصی منجر به موفقیت افراد در آزمون‌های آزمایشی و در نهایت آزمون اصلی کنکور می‌شوند. چرا که مطالب به‌طور مداوم و مرتب تکرار شده و سوالات زیادی حل می‌شود.

کلاس خصوصی ریاضیات گسسته می تواند فرصتی عالی برای دانش‌آموزانی باشد که می‌خواهند این درس را به‌طور کامل و عمیق یاد بگیرند و در آزمون‌ها موفق شوند.

 

قیمت تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

مجموعه مظفری‌نیا علاوه بر داشتن کلاس‌های خصوصی آنلاین و حضوری با برترین اساتید، قیمت بسیار مناسبی برای خدمات خود در نظر گرفته‌است. می‌توانید برای اطلاع از هزینه کلاس‌ها و هماهنگی از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید و یا فرم تماس را در انتهای صفحه پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.