طرح مشاوره شاهین

| ظرفیت محدود!

طرح مشاوره سیمرغ

در طرح مشاوره تحصیلی سیمرغ که به صورت خصوصی و به اصطلاح VIP ویژه دانش اموزان پایه دهم تا دوازدهم برگزار می‌شود، شما با مربی‌گری حامد مظفری نیا مسیر تحصیلی خود را پیش می‌برید. روند جلسات مشاوره با توجه به هدفگذاری که در جلسه اول انجام خواهید داد و روحیات و ویژگی های روان شناختی خودتان، ویژه شخص شما طراحی می شود.

جلسات مشاوره حضوری/آنلاین
برنامه ریزی درسی شخصی سازی شده
برنامه ریزی شخصی
گزارش کار شبانه
گزارش گیری شبانه
تحلیل آزمون های آزمایشی
تحلیل آزمون‌ های آزمایشی
جلسات انگیزشی و توسعه فردی
جلسه انگیزشی/توسعه فردی
معرفی رشته های دانشگاهی
معرفی رشته های دانشگاهی

ویژگی‌های طرح مشاوره سیمرغ

طرح مشاوره سیمرغ که شامل مشاوره و برنامه ریزی درسی با حامد مظفری نیا می باشد ویژه دانش آموزانی ست که می‌خواهند سال تحصیلی خود را بسیار متفاوت به پیش ببرند و با کمک حامد مظفری نیا به بالاترین سطح راندمان در زندگی فردی و تحصیلی خود برسند. در ادامه ویژگی های منحصر به فرد این طرح را بررسی می‌کنیم.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌های مشاوره تحصیلی مرکز زندگی برازنده من میتوانید از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۸ با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ در تماس بوده و یا به شماره ۰۹۰۳۲۴۵۲۵۶۶ در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

جلسات مشاوره هفتگی

شما به صورت هفتگی و خصوصی با حامد مظفری نیا جلسه حضوری یا آنلاین (به انتخاب خود شما) خواهید داشت.

برنامه درسی شما به صورت هفتگی در یک جلسه مشاوره خصوصی بررسی می شود و نقاط ضعف و قوت کارتان مشخص می گردد و بر اساس آن  راهکارهایی جهت تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف ارائه می شود و در نهایت برنامه ریزی هفته یا دو هفته آینده شما  با دخالت خود شما و نظر حامد مظفری نیا انجام می پذیرد.

برنامه درسی شخصی سازی شده

برنامه درسی خودتان را به صورت شخصی سازی شده و بر اساس هدفگذاری انجام شده با شخص حامد مظفری نیا و نیز بر اساس نقاط ضعف و قوت در مباحث مختلف دروس و زمان مورد نیاز و حجم متناسب برای افزایش راندمان خودتان دریافت خواهید کرد.

برنامه درسی شخصی سازی شده

عملکرد شما در طول هفته گذشته چک، موارد مهم با شما مطرح و البته در جلسه مشاوره مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

طبیعی هست که شما در بعضی از مباحث یا دروس دچار مشکلاتی باشید که خب برای برطرف کردن هر کدام از این مشکلات ابتدای می بایستی که میزان مشکل و روش اصولی برطرف کردن آن توسط مشاور بررسی و راهکار متناسب ارائه شود. گاهی یک کتاب کمک درسی، گاهی استفاده از نیروی کمکی مثل پشتبیان رفع اشکال، گاهی یه دوره آموزشی و گاهی معلم خصوصی بسته به حجم مشکل شما میتواند موثر باشد.

آموزش موضوعات انگیزشی، آموزشی و روانشناسی

موضوعات آموزشی نظیر: روش مطالعه، خلاصه نویسی، فیش نویسی، تست زنی، تحلیل، آزمون و ….
موضوعات روان شناسی نظیر: اعتماد به نفس، تمرکز، خودشناسی، تیپ شناسی شخصیتی و …
موضوعات انگیزشی نظیر: تغییر نوع نگرش، سبک زندگی و …
جعبه کمک های اولیه (آنچه هر دانش آموزی در مورد مطالعه و تست و آزمون باید بداند)
جعبه ابزار کنکور (آنچه که غیر از دانش باید برای استفاده از مهارت کسب شده بلد باشید)

معرفی رشته های دانشگاهی

برای یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه در کنار آگاهی از ویژگی‌ها، توانایی‌ها، علایق و قابلیت هایمان باید مواردی مانند آشنایی با رشته های دانشگاهی، آشنایی با واحدهای درسی دانشگاهی و بازار کار، مسائلی از قبیل قدرت کسب درآمد، تهدید رشته در اثر رشد هوش مصنوعی، امکان ادامه تحصیل و … را مدنظر قرار دهیم.
این اطلاعات در کنار داشتن برنامه تحصیلی و انضباط اجرایی به شما آگاهی بالاتری می دهد تا مسیر خودتان را مصمم تر و با انگیزه بیشتری طی کنید.

برگزاری آزمونک‌های هفتگی

در کنار این موضوعات در طول هفته از برنامه ای که دریافت کردید آزمونک هایی خواهید داشت.
این آزمونک ها جهت بررسی نحوه عملکرد مطالعاتی شما و نیز نحوه تست زنی یا تمرین های تشریحی است. به این ترتیب در جزئیات هر مبحث می توانیم وارد شویم و تحلیل بهتری از خودمان داشته باشیم. این تحلیل کمک بسیار جدی به برنامه ریزی دقیق و منظم ما خواهد کرد

بررسی و چک شبانه توسط مشاور

عملکرد شما هر شب توسط مشاور مجموعه (مسئول پیگیری طرح سیمرغ) چک و به حامد مظفری نیا گزارش می شود. لازمه پیشرفا استمرار و تلاش است برای همین ما در طرح سیمرغ هر لحظه کنار شما هستیم تا بررسی نحوه عملکرد شما را در راه رسیدن به خواسته هایتان یاری دهیم.

ایجاد یک اکوسیستم دوطرفه از سمت مجموعه با خانواده

از آنجایی که ما باور داریم همکاری یک خانواده آگاه چقدر میتواند در موفقیت تحصیلی فرزندان موثر باشد، لذا به صورت مرتب با اولیا در ارتباط بوده و ضمن بررسی وضعیت دانش آموز، گزارش های عملکرد مربوطه را نیز به خانواده ارائه خواهیم کرد.

به این ترتیب خانواده از روند عملکرد دانش آموز اطلاع پیدا خواهد کرد و در صورت نیاز مسائل لازم که باید مشاور در جریان آنها باشد را به مجموعه انتقال خواهد داد.

ارائه گزارشات ماهیانه عملکرد به اولیا

برای اینکه خانواده از روند رشد تحصیلی دانش آموز اطلاع دقیقی داشته باشند، نیاز هست که این روند در طول یک ماه بررسی شده و فراز و فرودها و نقاط ضعف و قوت آن به درستی تحلیل شود تا گزارش درستی برای ارزیابی و هدفگذاری ماه بعد داشته باشیم به همین جهت هر ماه گزارشی از عملکرد یک ماه دانش آموز به خانواده محترم داده خواهد شد.

برگزاری تست‌های روان شناسی

به صلاحدید مشاور (حامد مظفری نیا) تست روان شناختی جهت بررسی وضعیت داوطلب در زمینه های مختلف برگزار می شود و بعد از بررسی نتیجه جهت تقویت یا رفع اشکال در آن زمینه ارائه راهکارهای مناسب صورت خواهد گرفت. در صورتیکه داوطلب نیازمند به مراجعه به تراپیست و مراکز روان شناختی باشد، شما را به بهترین و متخصص ترین تراپیست های همکار و مورد تایید مجموعه معرفی خواهیم کرد.

نحوه ثبت نام در طرح مشاوره سیمرغ

اگر تصمیم گرفتید که به صورت حرفه ای مسیر تحصیلی خود را به پیش ببرید، برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر از شرایط مشاوره طرح سیمرغ با حامد مظفری نیا، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ با شماره ۲۲۸۶۱۴۰۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا به شماره ۰۹۰۳۲۴۵۲۵۶۶ در تلگرام یا واتساپ پیام دهید.

نیاز به مشاوره داری؟

شماره تماست رو اینجا برامون بذار که خیلی زود باهات تماس بگیریم:

Customer-Support